Verhuizen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Liz Riechelman - WaarBenJij.nu Verhuizen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Liz Riechelman - WaarBenJij.nu

Verhuizen

Door: Liz Riechelman

Blijf op de hoogte en volg Liz

24 November 2014 | Suriname, Paramaribo

Vandaag is het zo ver we gaan verhuizen, wie had dat ooit gedacht om zelfs in Suriname te gaan verhuizen haha! Redelijk vroeg opgestaan want moest nog allemaal spullen inpakken, het was echt zo veel het leek wel of ik hier de aankomende paar jaren blijf.. Dus dat was een aardig gedoe, thuis had Pim mijn koffer ingepakt die kan dat altijd zo goed inpakken dat alles precies past, maar helaas Pimmetje moet ik missen hier en was mijn koffer inpakken dus een drama!:(

Na 100 gevulde plastic zakjes en twee koffers was ik eindelijk zover, mijn kamer nog snel een beetje schoon gemaakt en toen de taxi inladen! Steven kwam onze kamer en fietsen controleren en de sleutel innemen, nog even snel gezeten met onze huisgenootjes en toen wilde de taxi toch wel echt weggaan! Helemaal bepakt tussen de koffers en de plastic zakjes zaten we op weg naar ons neiuwe huisje, gelukkig was het maar een ritje van 5/10 min.

Bij ons nieuwe huisje hebben we snel de koffers naar boven gedaan en hebben we beneden gezellig zitten kletsen met onze huisgenootjes. Later zijn we gelijk de koffers al uitgaan pakken, maar ik moest al snel stoppen omdat we naar de film zouden gaan the Hungergame 3. Aangezien ik 1 en 2 niet had gezien moest ik naar beneden komen om die aankomende 5 uur die twee films te kijken haha, was heel gezellig met zijn alle.

De twee films waren om 23:00 afgelopen en de film in de bios begon om 23:30 dus we konden gelijk weer door gaan! Het was een mega grote bios, alleen ijs en ijs koud ik denk dat de airco op -20 stond en miste mijn winterjas serieus even haha! Jammer genoeg was er geen ondertiteling dus was de film heel ingewikkeld, maar het was als nog gezellig met zijn alle en zijn daarna lekker naar huis gegaan en gaan slapen, was een druk dagje en na 7,5 uur film kijken word je toch best een beetje moe!

  • 04 December 2014 - 19:50

    Ineke:

    Lieve Liz,wat jij allemaal meemaakt,daar kunnen we hier in het kouwe Utrecht alleen maar van dromen.wat een trip,maak je ervan,Goed hoor,lekker genieten.Groetjes Ineke

  • 08 December 2014 - 01:37

    Janneke Maes:

    Jammer hoor dat jullie zijn verhuisd, we missen jullie!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liz

Mijn reis naar Suriname; 30-10-2014 / 18-01-2015 Mijn stage bij Kleur EnZo; 03-11-2014 / 12-01-2015 Ik woon in De Meern en ben 20 jaar oud. Ik doe de opleiding Interieur Advisering op het Hout -en Meubilerings college in Amsterdam.

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 4066

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 18 Januari 2015

Suriname

Landen bezocht: